سوالات مربوط به جراحی ایمپلنت دندان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 37
:: بازدید ماه : 99
:: بازدید سال : 911
:: بازدید کلی : 3984

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

سوالات مربوط به جراحی ایمپلنت دندان
پنج شنبه 19 دی 1398 ساعت 12:34 | بازدید : 159 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

آیا ایمپلنت ها ایمن هستند و چه مدت دوام خواهند داشت؟

ایمپلنت یک روش درمانی مطمئن و خوب است. صحیح است که بگوییم ایمپلنت ها، دقیقاً مانند دندان های طبیعی هستند، و تا زمانی که شما از آنها مراقبت می کنید، برای شما می مانند و دوام می آورند.

چرا باید مراقب ایمپلنت های دندانی خود باشید؟

اگر مراقب ایمپلنت های خود نباشید، آنها یک پوشش مشابه آنچه که روی دندان های طبیعی جرم می گیرد، ایجاد می کنند. در صورت عدم درمان، این موضوع می تواند منجر به عفونت لثه، خونریزی، درد و ناراحتی عمومی شود. البته اگر این مراقبت ها رعایت نشود می توانید با دندانهای طبیعی نیز همه این مشکلات را به دست آورید.

ایمپلنت ها چه مدت زمانی برای شما کارایی دارند؟

اگر ایمپلنت های شما به خوبی مورد مراقبت قرار گرفته باشند و اگر استخوانی که در آن قرار گرفته قوی و سالم باشد، می توانید انتظار داشته باشید که آنها سالها برای شما باقی بمانند. با این حال، دقیقاً مانند سایر کاشت های جراحی (مانند تعویض مفصل ران) هیچ تضمینی در طول عمر وجود ندارد.

من بعضی از دندانهای خودم را دارم. با این وجود می توانم ایمپلنت انجام دهم؟

بله. می توانید هر تعداد دندان را با ایمپلنت جایگزین کنید. از یک دندان واحد تا یک مجموعه کامل.

آیا می توان همیشه از کاشت ایمپلنت برای جایگزینی دندان های از دست رفته استفاده کرد؟

بستگی به وضعیت استخوان در فک شما دارد. دندانپزشک ایمپلنت شما تعدادی آزمایش خاص را ترتیب می دهد تا میزان استخوان موجود در فک را تشخیص دهد. اگر به اندازه کافی وجود نداشته باشد، یا اگر به اندازه کافی سالم نباشد، ابتدا باید پیوند استخوان در ناحیه انجام پذیرد.

آیا کاشت ایمپلنت با درد همراه است؟

گذاشتن ایمپلنت اغلب از بیرون کشیدن دندان آسانتر است و معمولاً با استفاده از بی حسی موضعی ساده انجام می شود. شما هیچ وقت احساس درد نخواهید کرد، اما دقیقاً مانند هر جراحی بعد از عمل، ممکن است در طول هفته احساس ناراحتی کنید. اگر بسیار استرس دارید یا مورد پیچیده ای است، ممکن است دندانپزشک به شما آرام بخش دهد. از بی حسی عمومی به ندرت برای ایمپلنت استفاده می شود و معمولاً فقط برای موارد بسیار پیچیده استفاده می شود.

درمان چقدر طول میکشد؟

تیم دندانپزشکی شما قادر خواهد بود تا قبل از شروع درمان، یک جدول زمانی تقریبی به شما بدهد. برخی از دندانهای کاذب هم زمان می توانند با ایمپلنت کاشته شوند (این “کاشت فوری” نامیده می شود). با تیم دندانپزشکی خود مشورت کنید تا ببینید آیا این موارد برای شما صادق است یا خیر. معمولاً دندانهای کاذب 3 تا 4 ماه بعد از قرار دادن ایمپلنت ها قرار می گیرند. بعضی اوقات درمان طولانی تر می شود و تیم دندانپزشکی شما قادر خواهد بود تا در مورد زمان درمان با شما صحبت کند.

مراقبت های بعد از عمل به چه صورت است؟

تیم دندانپزشکی شما دستورالعمل هایی را برای مراقبت از ایمپلنت به شما ارائه می دهد. ممکن است آنها بعد از جراحی ایمپلنت برخی از مسکن ها را به شما ارائه دهند. در صورت نیاز تا چند روز از آن ها استفاده کنید.

بعد از جراحی چه اتفاقی می افتد؟

بعد از قرار دادن ایمپلنت ها، استخوان موجود در فک شما باید روی آنها رشد کرده و به آنها فیوز شود. این روند معمولاً چند ماه طول می کشد. اگر یک ، دو یا سه دندان تعویض شده داشته باشید، ممکن است در عین حال یک پروتز موقت داشته باشید. برای جابجایی مناسب بعد از عمل، پروتزهای شما نیاز به تغییر دارند و معمولاً یک “درپوش درمانی” برای محافظت از آن در محل کاشت قرار می گیرد.

ایمپلنت دندان و سوالات متدوال جراحی

ایمپلنت دندان و سوالات رایج

آیا تمیز کردن دندان های ایمپلنت دشوار است؟

خیر، اگر می خواهید ایمپلنت هایی با عمر طولانی داشته باشید، مراقبت از آن ها مهم است. تیم دندانپزشکی شما باید در مورد چگونگی مراقبت از ایمپلنت خود توصیه های مفصلی به شما ارائه دهد. تمیز کردن اطراف دندان های متصل به ایمپلنت ها سخت تر از تمیز کردن دندان های طبیعی نیست.  با این حال، ممکن است مناطقی وجود داشته باشد که دسترسی به آنها دشوار باشد و نحوه تمیز کردن آنها به شما نشان داده می شود. ممکن است لازم باشد بارها و بارها به پزشک خود مراجعه کنید اما تیم دندانپزشکی شما قادر خواهد بود در این مورد با شما صحبت کند.

کاشت ایمپلنت در افرادی که سیگار میکشند امکان پذیر می باشد؟

خیر، استعمال دخانیات همچنین بر سلامت ایمپلنت ها تأثیر می گذارد. بنابراین، اگر سیگار می کشید، ممکن است لازم باشد با دقت بیشتری به ایمپلنت خود دقت کنید. بعضی از دندانپزشکان در افرادی که سیگاری هستند، کاشت دندان را انجام نمی دهند.

آیا می توان ایمپلنت ها را بعد از کاشت بیرون آورد؟

بیشتر دندانهای متصل به ایمپلنت ها فقط توسط دندانپزشک قابل نصب و برداشتن هستند. اما اگر پروتزهای قابل جدا شدن به ایمپلنت ها وصل شده باشند، می توانید آنها را برای تمیز کردن خارج کنید.

آیا ایمپلنت ها با دندان های طبیعی قابل شناسایی هستند؟

اکثر ایمپلنت ها دقیقاً مانند دندانهای طبیعی به نظر می رسند.

کاشت ایمپلنت برای دندان های از دست رفته به چه صورت عمل می کند؟

اگر یک دندان منفرد از دست داده باشید، برای پشتیبانی از آن به ایمپلنت دندان نیاز خواهید داشت. اگر تعدادی دندان از دست رفته دارید و آنها در کنار یکدیگر هستند، بازهم می توانید یک ایمپلنت برای هر دندان داشته باشید. یا ممکن است متوجه شوید که اگر دو یا بیشتر ایمپلنت نیاز دارید، ممکن است بتوانید هرکدام را با بیش از یک ایمپلنت پشتیبانی کنید. دندانپزشک شما در مورد بهترین گزینه برای شما با شما صحبت خواهد کرد.

اگر بعد از کاشت ایمپلنت تصادف اتفاق افتد، چه کار باید انجام داد؟

ایمپلنت ها و دندان هایی که از آنها پشتیبانی می کنند می توانند در اثر تصادف به همان روشی که دندانهای طبیعی می توانند آسیب ببینند، دچار مشکل شوند. بنابراین این مهم است که اگر ورزش می کنید یا در تماس با اشیاء در حال حرکت هستید، از یک محافظ ساخته شده حرفه ای استفاده کنید. اگر فقط دندان ها آسیب دیده باشند، معمولاً می توانند از روی ایمپلنت کاشته شده جایگزین شوند. اما اگر خود ایمپلنت تیتانیوم بیش از تعمیر آسیب دیده باشد، در صورت خارج کردن بیش از حد دشوار، می تواند با اطمینان در فک بماند. یا ممکن است ایمپلنت دیگری در کنار آن تعبیه شود تا ایمپلنت آسیب دیده جایگزین شود.

اگر ایمپلنت با استخوان فیوز نشود چه اتفاقی می افتد؟

این اتفاق بسیار نادر است. اگر ایمپلنت در طول دوره بهبودی کاشته شود یا درست بعد از آن، به راحتی برداشته شود فک شما به روش عادی بهبود می یابد. پس از بهبودی فک، می توان ایمپلنت دیگری در آنجا قرار داد. یا دندانپزشک می تواند یک پل بسازد، و آن را در دندان کاذب کاشته شده که موفقیت آمیز بوده، قرار دهد.

این روش درمانی را از کجا دریافت کنم؟

با دندانپزشک خود صحبت کنید. آنها ممکن است قبلاً برخی یا تمام این نوع درمانها را انجام داده باشند و می توانند توصیه های لازم را به شما ارائه دهند. حتی ممکن است شما را برای ارزیابی و درمان به یک متخصص ایمپلنت شناس با تجربه ارجاع دهند.

به یاد داشته باشید که بپرسید:

  • دقیقاً چه درمانی پیشنهاد می شود.
  • دندانپزشک در این کار چه تجربه ای دارد.
  • کل هزینه های درمانی شما چقدر است.
  • مراقبت های مختلف چیست.

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 

.

 




:: موضوعات مرتبط: دنداپزشکی ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , مشاوره رایگان ایمپلنت , مراحل كاشت ايمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ارزان , مشاوره آنلاین ایمپلنت , ایمپلنت دندان جدید , ایمپلنت دندان خوب , ایمپلنت دندان دیجیتال , ایمپلنت دندان ایمن , ایمپلنت استخوان تحلیل رفته , بهترین ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ایرانی , ایمپلنت دندان روش جدید , طول درمان ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان بدون درد , ایمپلنت دندان فوری , ایمپلنت دندان کامل , ایمپلنت دندان جلو بالا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: